IT support

A Rendszergazda szolgáltatásunk három alap-szolgáltatásból épül fel, ezek az Állapotfelmérés, Hibaelhárítás és Üzemeltetés. Ezen három szolgáltatásunk együttesen biztosítja, hogy az Önök IT rendszere megbízhatóan, biztonságosan és hatékonyan fog működni.

  • Az állapotfelmérés célja a jelenlegi informatikai környezet állapotának megismerése, jegyzőkönyvben rögzítése. Ez a tevékenység adja azt az információs bázist, ami alapján a Hibaelhárítási szolgáltatás megkezdhető.
  • A hibaelhárítási szolgáltatás célja a hibaelhárításra átvett rendszer hibamentes állapotának fenntartása, hiba előfordulásakor az eredeti működés helyreállítása.
  • Az üzemeltetési szolgáltatás célja az üzemeltetésre átvett rendszer aktuális igényeknek megfelelő beállítása, a rendszer korszerűsítése, biztonsági és funkcionális karbantartása.